Hvis I er interesseret i at skabe forandring i jeres organisation gennem fremtidigt senario design og
kunstnerisk workshops, interaktiv kunst eller talks – kontakt os og vi skræddersyr til netop jeres
behov og ønsker.
UNGE-EMPOWERMENT
Vi har unge med i “mesterlære” – så vi sammen giver dem mulighed for at
opdage nye veje og få styrket tiltro til egne evner og talenter.
Senario Design
Transition kick-off – senario drevet innovativ proces.
Ønsker I et særligt fokus på jeres sociale ansvarlighed, skaber vi interaktiv og bæredygtig
forandring med udgangspunkt i jeres eksisterende arbejdsmiljø og formål.
Oplev, hvordan senario design kan bruges til at sætte en ny ramme for formål og social interaktiv
retning og storytelling for jeres organisation.
Transition kick-off – senario tager jer med på en farverig og cirkulær interaktiv “rejse”.
Kunst Event & Talk
Interaktiv live kunst, der fanger kollektive ideer. Ønsker I en sjov og kreativ underholding, der
engagere jeres medarbejdere eller eventgæster kreativt omkring et tema / værk på en
forglemmelig måde. Vi skræddersyede Talk event eller kunstevents, der opmuntrer til at deltage i
skabelsen af fælles kunstværk.
I kan også bestille special lavet kunstværker og udsmykning til jeres virksomhed og andre
begivenheder.
NB. 5% moms på kunstværk og mulighed for fondsstøtte.
Kunsterisk Teambuilding
Lad os skabe et kunstværk og styrke jeres teams på samme tid.
Så hvis I leder efter en anderledes og underholdende kunstnerisk oplevelse, er vores kunst
teambuilding det perfekte valg.
Vi lancerer jeres medarbejdere til en interaktiv oplevelse, ved at bruge kunst, hvor de opnår små
succeser undervejs. Ved afslutningen af workshoppen vil enhver indledende tvivl om opfattede
kunstneriske evner være blevet forvandlet til stolthed! Kunstværket vil være jeres udsmykning.
NB. 5% moms på kunstværk og mulighed for fondsstøtte.
Bæredygtighed og Socialøkonomisk Impact
Der afspejle virksomhedens værdier, mission og identitet
Ved at implementere kunst i jeres virksomheds miljø og praksis kan I opnå en bred vifte af fordele
ud over æstetikken. Kunst kan være en kraftfuld ressource til at styrke jeres virksomheds
identitet, demonstrere socialt og bæredygtigt ansvar.
1
Styrkelse af virksomhedens identitet I Kunst kan være en fantastisk måde at afspejle
virksomhedens værdier, mission og identitet på. At integrerer kunst på en meningsfuld måde i
jeres arbejdsområder, viser et engagement i at skabe en stimulerende og attraktiv arbejdskultur.
Dette kan være en værdifuld faktor for at tiltrække og fastholde talentfulde medarbejdere, og
skabe et positivt omdømme også til kunder og forretningspartnere.
2
Inspirerende arbejdsmiljø. Kunstværker kan skabe en inspirerende atmosfære, der fremmer
kreativitet og innovation. Det kan hjælpe med at stimulere medarbejdernes sind og fremme nye
idéer og løsninger.
3
Social bæredygtighed er en proces til at skabe bæredygtige og vellykkede steder, der fremmer
trivsel ved at forstå, hvad folk har brug for fx. fra de steder arbejder. Social bæredygtighed
kombinerer design af den fysiske verden med design af den sociale verden – infrastruktur til støtte
for det sociale og kulturelle liv, sociale faciliteter, systemer til medarbejderes engagement og
plads til at udvikle sig.
4
Socialt ansvar. Kunst kan hjælpe med at skabe en afslappet atmosfære, reducere stressniveauet og
øge medarbejdernes trivsel. Kunst kan også bruges til at fremhæve sociale spørgsmål og bidrage til
samfundsudvikling. Vi tager unge fra foreningen “SCULPTURETHIS youth-empowerment” med i
mesterlære på projekter som understøtter en proces, hvor de opdager nye veje og får styrket
tiltro til egne evner og talenter.
5
Kommunikation og dialog I Kunstværker kan fungere som samtalestartere og katalysatorer for
dialog. De kan være en kilde til refleksion, og åbne muligheder for diskussion om vigtige emner
både internt og eksternt.
6
Bæredygtighed og miljøbevidsthed I Fokus kan være kunstværker, der er skabt af genanvendte
materialer fx virksomhedens egne materialer eller fremstillet på en miljøvenlig måde, der
kommunikere virksomhedens bæredygtige initiativer, og som kan bruges aktivt i storytellingen om
jeres organisation. I storytellingen om jeres organisation.